Produktový pop-up v roli nenahraditeľného obchodníka (Remarketing a Retargeting)

10.05.2023 • Prečítate za 3 min
illustration

Azda najväčšiu časť návštevnosti každého e-shopu tvorí skupina zákazníkov, ktorí do e-shopu tak povediac nakuknú a v dohľadnej dobe sa už nevrátia. Napriek tomu sa časť týchto zákazníkov predsa len do niekoľkých dní vráti, či už na druhý deň, alebo o niekoľko dní.

Práve táto úzka skupina zákazníkov je veľmi dôležitá, pretože ak sa takáto návšteva neskončí nákupom, je 97% pravdepodobnosť, že sa tento zákazník už nikdy na e-shop nevráti, čiže je to úplne stratený zákazník.

Produktový pop-up je sexi funkcia InteliMail, ktorá pomáha pri konverzii nerozhodných a vracajúcich sa zákazníkov. Urýchli nákup a ponúka zákazníkom produkty, o ktoré majú záujem.

blog-popup.jpg

Produktový pop-up pomáha v konverzii zákazníka, ktorý sa na e-shop vrátil (takýto zákazník je na základe štatistík na 97% nenávratne stratený).
Produktový pop-up vie zákazník minimalizovať alebo úplne zatvoriť, aby mu v procese nákupu nezavadzal.

Remarketingový pop-up InteliMail

Práve na túto skupinu zákazníkov spomenutú vyššie je zacielený Remarketingový pop-up, ktorý zákazníkovi ponúkne relevantné produkty na základe analýzy jeho predošlej návštevy. Pop-up sa zákazníkovi otvorí okamžite po príchode na e-shop a obsahuje 6 produktov (produkty o ktoré zákazník prejavil záujem pri predošlej návšteve a prípadne alternatívne alebo súvisiace produkty).

Dosiahnuté výsledky Remarketingového pop-up

popup-remarketing-vysledky.png

Z 3.690 zobrazených pop-up okien v 74 prípadoch skončila návšteva e-shopu nákupom. Čo je konverzia 2% a priemerná objednávka stúpla o neuveriteľných 89%. V 90% prípadoch si zákazníci nakúpili aspoň jeden z produktov, ktorý si našli v pop-up okne. Ak vezmeme do úvahy, že v tých 74 prípadoch išlo o zákazníkov, ktorí boli na 97% nenávratne stratení , tak je to skvelý výkon.

Retargeting pop-up (najlepší obchodník)

Do skupiny vracajúcich sa zákazníkov patria aj zákazníci, ktorý v blízkej minulosti už urobili nákup. Vrátia sa na e-shop napríklad len skontrolovať stav objednávky, pripadne si omrknúť ďalší tovar ponúkaný e-shopom. V kamennom obchode dobrý predajca (s nadľudskými vlastnosťami) zákazníka rozpozná, taktiež si bude pamätať celú genézu jeho predošlého nákupu a už pri vchode mu ponúkne produkty, po ktoré si zákazník prišiel. Ak si napríklad zákazník zakúpil bicykel, pri ďalšej návšteve predajne / e-shopu mu dobrý obchodník ponúkne vhodné doplnky (napríklad: cyklistické rukavice, cyklo-oblečenie, ochranné prvky, náhradnú dušu, pumpu, atď.. atď…). Týmto najlepším obchodníkom pre takéto prípady je v e-shope Retargeting pop-up.

Dosiahnuté výsledky Retargetingového pop-up

popup-retargeting-vysledky.png

Z 9.211 zobrazených pop-up okien v 157 prípadoch skončila návšteva e-shopu nákupom. Čo je konverzia 1,7% a priemerná objednávka stúpla o 27%. Tu ale treba spomenúť, že sa jedná o zákazníkov, ktorí v e-shope urobili nákup len nedávno. V 67% prípadoch si zákazníci nakúpili aspoň jeden z produktov, ktorý si našli v pop-up okne. Retargeting je proste nenahraditeľný obchodník, ktorý už z existujúcich zákazníkov spraví spokojných zákazníkov ešte raz.

Výborne! Poďme na to

Ak máte e-shop ozvite sa nám a InteliMail si zamilujete


Integrácia a spustenie zadarmo
30 dní prevádzky zadarmo

Vyskúšať InteliMail Viac informácií

Staňte sa aj vy naším spokojným zákazníkom

+ mnoho ďalších e-shopov
InteliMail vnáša do marketingu e-shopov úplnú automatizáciu, ľahkosť, intuíciu, smart inteligenciu a neustále inovácie.

2024 © INTELIMAIL s.r.o. Všetky práva vyhradené.