Nábytok, doplnky do domácnosti, autokozmetika, autodiely, športové vybavenie, oblečenie, umelecké potreby a mnoho iného. Toto všetko pomáha e-shopom predávať InteliMail, stále bez ľudskej práce, plánovania, konfigurácie, absolvovania školení… neustále, či je piatok či je sviatok :-)
InteliMail tu bodoval už prvé týždne a vybomboval si popredné pozície v Google Analytics. Pozreli sme sa po roku na výsledky, aby sme sa uistili, že InteliMail pracuje správne, v prospech zákazníkov a tiež aby sme sa mohli pochváliť :-)
Ročné výsledky
Na ročných výsledkoch sa InteliMail v zdrojoch návštevnosti prepracoval na 3.pozíciu s podielom obratu 8,52% a predbehol aj direct. Po prvotnom vyťažení potenciálu importovanej databázy nastal chvíľkový pokles v príjmoch a následne výkon InteliMailu začal konštantne rásť:
(údaje z Google Analytics)
Za posledné 3 mesiace sa InteliMail prepracovat na 2.pozíciu vo výnosoch e-shopu s takmer 15% podielom a posledné 2 mesiace s 19% podielom.
PS: Poslať e-mail dnes vie už snáď každý, ale aby dosiahol požadovaný efekt je už iná vec...