InteliMail ponúka e-shopom vynikajúce (takmer sci-fi) služby v e-mail marketingu, ale napriek tomu sa aj my často stretávame s neprekonateľnými námietkami e-shopov, ktoré bránia ľahkému začatiu spolupráce. Preto sme najčastejšie námietky zosumarizovali a dali na ne vysvetľujúce odpovede.
Ťažko povedať z čoho vychádza takýto predpoklad a väčšinou na takýto argument je akýkoľvek protiargument asi zbytočný. Ale s istotou vieme jedno. Ak zákazník v e-shope nakúpil raz, potom priviesť toho istého zákazníka k ďalšiemu nákupu formou e-mail marketingu je podstatne lacnejšie a aj jednoduchšie, ako získať ďalšieho nového zákazníka. V tomto má e-mail marketing v e-shope absolútne nenahraditeľné miesto.
Existujú majitelia e-shopov, ktorí takýto odpor majú. Väčšinou získaný z vlastných nepríjemných skúseností a preto vnímajú e-mail marketing ako nedôveryhodný marketingový zdroj, ktorý nemá v ich biznise miesto. Žiaľ, ale technológia e-mailu sa využíva aj na nekalé, či podvodné praktiky a robí e-mail marketingu zlé meno. Ale, e-mail marketing sa dá robiť aj nenásilne a férovo a naši klienti práve toto oceňujú. InteliMail nie je v žiadnom prípade nejaký masívny a agresívny spam bot zákazníkov e-shopov.
Tento argument je slabší odvar predošlého. V prvom rade si treba uvedomiť, že e-mailový kontakt so zákazníkom začína v momente keď na to zákazník aktívne udelí súhlas, či už pri uzatváraní objednávky, alebo prihlásením sa do odberu noviniek. Ak sa zákazník rozhodol takýto súhlas udeliť (ktorý vie mimochodom odvolať kedykoľvek - odhlásiť sa), tak následná e-mailová komunikácia smerom k tomuto zákazníkovi sa nedá považovať za otravovanie. Je to identická situácia, ako keď v Tescu zanecháte vaše meno a adresu pre doručovanie letákov. Po čase niekto príde, a do vašej poštovej schránky skutočne hodí leták, nie vášmu susedovi a ani niekomu o vchod vedľa, ale vám. Čo už s tým letákom urobíte, že skončí v koši alebo v zbere papiera je vaša vec, ale Tesco sa neobralo o možnosť osloviť vás ako potenciálneho zákazníka. Takto sa e-shopy oberajú o túto možnosť a mylne si pletú e-mail marketing s otravovaním zákazníkov.
Nie je e-mail marketing ako e-mail marketing. Tu sa natíska klasická veta: že ak dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté. To že vám niekedy e-mail marketing nepriniesol očakávané benefity (aj ked ste to robili najlepšie ako ste vedeli) ešte neznamená, že InteliMail to neurobí podstatne lepšie a tieto očakávané benefity v podobe objednávok prídu.
My to vieme. Preto sme InteliMail urobili tak, že vás neukrátime ani o sekundu vášho času zbytočne. Dokonca aj konfiguráciu služby robíme u nás, aby ste sa tým nemuseli zaoberať. Stačí sa len rozhodnúť a InteliMail si vyskúšať.
Áno, my to vieme a občas s tým bojujeme. Zákazníci, ktorí sa nehanbia opýtať nás dotazujú s otázkou: A to nebudem musieť naozaj robiť nič? Odpoveď je snáď jasná: Nič. Ak si zoberieme benefity InteliMail:
Niekomu to môže pripadať až nedôveryhodne, alebo ako v teleshoppingu :-)
Ale akokoľvek to znie, naozaj je to tak :-)