Čas neuveriteľne letí. Odkedy sme spustili nášho pilotného klienta, ubehol už rok a tak nastal čas bilancovania. Samozrejme aj InteliMail sa od toho času rapídne zmenil, na produkte sme vytrvalo pracovali, zlepšovali a pridali “podprodukt”: remarketingové popup okno.
Tak sa poďme spoločne pozrieť na niektoré dosiahnuté výsledky u nášho prvého klienta.
Výkon personalizovaných e-mailov
Personalizovaných odoslaných e-mailov: 31.915 (17,46% zo všetkých e-mailov)
Unikátne otvorenia: 41,61%
Unikátne kliknutia: 6,99%
CTR: 16,80%
Objednávky: 116
Príjmy z objednávok: 49.106,38 €
Priemerná objednávka: 423,33 € +33,81% oproti celkovému priemeru e-shopu
Konverzia: 0,36%
CR: 5,15%
Úspešnosť personalizácie *: 51,24%
Výkon pop-up remarketingu
Zobrazených personalizovaných popup okien: 29.941
Unikátne otvorenia: 64,56%
Unikátne kliknutia: 15,13%
CTR: 23,44%
Objednávky: 227
Príjmy z objednávok: 90.689,02 €
Priemerná objednávka: 399,51 € +26,28% oproti celkovému priemeru e-shopu
Konverzia: 0,76%
CR: 5,02%
Úspešnosť personalizácie *: 80,18%
Po zhliadnutí už priebežných výsledkov nám zákazník zveril svojich ďalších 5 e-shopov.
Klientovi prajeme veľa pekných a pozitívnych výsledkov bez námahy :-)
* Úspešnosť personalizácie - je údaj, ktorí ukazuje, v koľkých percentách objednávok si zákazníci zakúpili produkty, ktoré im ponúkal InteliMail (vo zvyšných percentách si zákazníci vybrali iný produkt ako im ponúkal InteliMail).