Ako sa odlišuje nákupné správanie mužov a žien? Nakupujú rovnaké produkty? Alebo sa nákupné správanie mužov a žien odlišuje?
Preto sme sa pozreli do dát našich klientov. A asi tak trochu cítiť, aká bude odpoveď: U drvivej väčšiny našich klientov analýza ukázala, že v sortimente e-shopu sú produkty, ktoré nakupujú vo veľkej miere muži a zase existujú aj produkty, ktoré naopak nakupujú prevažne ženy.
Má teda zmysel posielať ženám do e-mailu produkty (napríklad sekciu produktov), ktoré nakupujú prevažne muži? Nebudú tam zbytočne zaberať miesto? A nebolo by ich vhodné nahradiť produktami, o ktoré majú záujem prevažne ženy? Určite ÁNO…
InteliMail odteraz rozoznáva pohlavie zákazníkov a na základe toho upravuje ponuku v e-mailoch a oslovenie podľa pohlavia. Samozrejme, aby ste nemali strach… to ale neznamená že sa ženám nepošle žiadny “mužský” produkt či naopak. Túto rovnováhu sme preto veľmi citlivo a dlho ladili k dokonalosti, veď posúďte sami:
E-mail pre ženu vs. E-mail pre muža