Prednedávnom nám jeden zákazník preposlal e-book s názvom “17 najčastejších chýb v e-mail marketingu” s otázkou, či tieto chyby máme “vyriešené” a či sa ich InteliMail náhodou nedopúšťa. Bol to vlastne edukatívny e-book našej (nie)konkurencie.
Prečo niekto vytvorí službu na odosielanie e-mailov, ktorá zákazníkovi vôbec dovolí takéto chyby spraviť? Navyše, ak o týchto chybách daná služba vie?
Jednoducho: všetky tieto chyby vyplývajú z neznalosti zákazníka, ktorý nielenže nevie nástroj ovládať, ale ani nemá potrebné skúsenosti s budovaním stratégie e-mail marketingu a správneho vyhodnocovania štatistík či dosiahnutých výsledkov. Preto sú potrebné neustále školenia na ovládanie nástroja a na edukáciu zákazníka. No ale popravde, kto má na to čas? Asi málokto.
A preto drvivá väčšina zákazníkov týchto služieb skončí pri jednom zozname kontaktov "všetci klienti", na ktorý rozosiela svoje newslettre.
A toto je najväčšia chyba, ktorú môžete v e-mail marketingu urobiť.
Buď sa začnete vzdelávať a postupne sa učiť e-mailový nástroj ovládať a učiť sa na vlastných chybách, alebo sa zveríte do starostlivosti InteliMail.
InteliMail:
PS: Áno, a tieto chyby máme v InteliMail dávno zvládnuté.