Štatistika otvorení e-mailov je síce len indikatívna, ale o čomsi stále vypovedá. Bez otvorenia e-mailu nebude žiaden preklik a tým pádom ani predaj. Otvoriteľnosť e-mailov na testovacej skupine užívateľov je pri daždivom chladnom letnom počasí o 44% vyššia ako pri krásnom slnečnom letnom dni. Odteraz InteliMail využíva predpovede počasia na plánovanie odosielania e-mailov.
Na zapojenie ďalších krajín budeme usilovne pracovať :-)
Uvádzame aspoň jeden príklad: Ak má na pláne InteliMail poslať newsletter zákazníkovi e-shopu z Bratislavy, tak pred samotným odoslaním si InteliMail skontroluje počasie v lokalite. Ak je v predpovedi na zajtrajší deň výrazné zhoršenie počasia, odloží InteliMail odoslanie e-mailu pre tohto zákazníka na zajtrajší deň.
V InteliMail máme veľkú radosť, keď vám môžeme priniesť aj takéto sexi, užitočné a stále plne automatické vylepšenia, ktoré ako veríme, budú prinášať našim zákazníkom nové a nové objednávky.