Dnes sme sa pozreli na ceny e-mailových služieb, či ich zákazníci môžu výrazne ušetriť, koľko a kde.
Ceny služieb sme porovnávali pri veľkosti databázy 10.000 a 20.000 kontaktov, od ktorých sa väčšinou cena odvíja. Pri databáze 10.000 kontaktov je priemerná cena 100 Eur a najnižšia cena po zaokrúhlení 60 Eur za mesiac používania služby. Pri databáze 20.000 kontaktov je priemerná cena 210 Eur a najnižšia cena po zaokrúhlení 170 Eur za mesiac.
Ak to prepočítame, tak pri výmene nástroja za lacnejší, dokáže zákazník ušetriť mesačne v priemere 40 Eur, čo je ročne 480 Eur. Pritom ale treba počítať náklady na migráciu a čas na zaškolenie na používanie nového nástroja, čo asi tiež nie je zanedbateľná položka.
Predpoklad je zhruba ten, že takáto zmena veľa peňazí neušetrí a možno ani vôbec ak berieme do úvahy horizont jedného roka.
Odpoveď je: vynaložená práca a vzdelávanie.
Ak vezmeme modelový príklad, že e-shop posiela 4x do mesiaca newsletter, ktorému sa niekto venuje 2 hodiny (napísanie e-mailu, kontrola, sledovanie a vyhodnocovanie výsledkov, optimalizácia databázy kontaktov, atď…), ročne nad newslettrami strávi 96 hodín (zaokrúhlime to na 100 hodín). Pri nákladoch na prácu 20 Eur/hod sa dostávame k sume 2.000 Eur. Ak ešte pripočítame k tejto sume 1x ročne školenie v hodnote 200 Eur a 1x ročne 10 hodín googlenia a samovzdelávania (máme ďalších 200 Eur), dostávame sa k sume 2.400 Eur.
A ako z tejto sumy ušetriť čo najviac?
V iných e-mailových platformách musíte byť kreatívny a skúšať… skúšať šetriť čas.
Lenže u nás v InteliMail ušetríte celú túto sumu, pretože InteliMail: