Super správa… už 50 e-shopov prenechalo starostlivosť o svoj e-mail marketing InteliMailu. Pri tomto čísle nekončíme, ale ideme ďalej v našom ambícióznom pláne a v naplnení našej misie:
Písať, plánovať a rozosielať e-maily zvládne InteliMail lepšie ako človek.
Koľko krát sme za ten čas museli odbúravať nepríjemné predsudky a námietky.
Dnes si spomíname aspoň na niektoré:
Pozor páni a dámy, je to omyl. Nič takéto sa doteraz nestalo ale práveže naopak. Pomer odhlásení zo zasielania je v prípade InteliMail výrazne nižší, pretože zákazníci dostávajú do e-mailov produkty, ktoré ich skutočne zaujímajú. Dôkaz toho je aj to, že databázy aktívnych kontaktov neustále rastú nadpriemerným tempom.
Ak by sa to naozaj stávalo (Nestalo sa to ani raz!), skončili by sme už pri čísle 20 e-shopov a výkon našich e-mailov by klesal. Opak je však pravdou, gmail miluje naše e-maily. InteliMail nikdy neposiela hromadné e-maily vo veľkých množstvách tak aby to gmailu vadilo. Dokonca e-maily InteliMail majú neraz unikátne openy na vyššej úrovni ako 50%.
Naozaj? Opäť si môžeme pomôcť štatistikami. Ak zákazník otvorí e-mail a po zhliadnutí obsahu sa preklikne na produkt, je zjavné, že tento zákazník mal o tento produkt nejaký záujem (čiže produkt bol vybraný do e-mailu pre tohto zákazníka správne). Ak je pomer unikátnych preklikov a otvorení vyšší, evidentne je obsah v e-maily pre zákazníka zaujímavejší. U našich zákazníkov je tento pomer pri personalizovaných e-mailoch aj cez 50% (áno, viac ako každý druhý zákazník po otvorení e-mailu sa na e-shop preklikne) a pri nepersonalizovaných je tento pomer atakuje hranicu 20% (z piatich otvorených e-mailov sa preklikne jeden zákazník).
Ozaj sa naši zákazníci nemajú čoho obávať, pretože automatizácia v tomto segmente má jednoznačne budúcnosť.