50 e-shopov a ideme ďalej (predsudky a námietky)

01.06.2021 • Prečítate za 2 min 15 sec
illustration

Super správa… už 50 e-shopov prenechalo starostlivosť o svoj e-mail marketing InteliMailu. Pri tomto čísle nekončíme, ale ideme ďalej v našom ambícióznom pláne a v naplnení našej misie:

Písať, plánovať a rozosielať e-maily zvládne InteliMail lepšie ako človek.

Koľko krát sme za ten čas museli odbúravať nepríjemné predsudky a námietky.
Dnes si spomíname aspoň na niektoré:


1. Zákazníci e-shopu sa budú zo zasielania odhlasovať a týmto sa mi znehodnotí moja databáza kontaktov.

Pozor páni a dámy, je to omyl. Nič takéto sa doteraz nestalo ale práveže naopak. Pomer odhlásení zo zasielania je v prípade InteliMail výrazne nižší, pretože zákazníci dostávajú do e-mailov produkty, ktoré ich skutočne zaujímajú. Dôkaz toho je aj to, že databázy aktívnych kontaktov neustále rastú nadpriemerným tempom.

2. Tak toto (InteliMail) nemôže fungovať! Gmail zablokuje moju doménu a už žiadny e-mail do Gmailu nikdy nepošlem.

Ak by sa to naozaj stávalo (Nestalo sa to ani raz!), skončili by sme už pri čísle 20 e-shopov a výkon našich e-mailov by klesal. Opak je však pravdou, gmail miluje naše e-maily. InteliMail nikdy neposiela hromadné e-maily vo veľkých množstvách tak aby to gmailu vadilo. Dokonca e-maily InteliMail majú neraz unikátne openy na vyššej úrovni ako 50%.

3. U nás v e-shope najlepšie vieme o aký tovar, akcie či novinky majú zákazníci záujem. Toto sa nemôže naučiť robiť lepšie žiadny stroj a nie ešte tak rýchlo!

Naozaj? Opäť si môžeme pomôcť štatistikami. Ak zákazník otvorí e-mail a po zhliadnutí obsahu sa preklikne na produkt, je zjavné, že tento zákazník mal o tento produkt nejaký záujem (čiže produkt bol vybraný do e-mailu pre tohto zákazníka správne). Ak je pomer unikátnych preklikov a otvorení vyšší, evidentne je obsah v e-maily pre zákazníka zaujímavejší. U našich zákazníkov je tento pomer pri personalizovaných e-mailoch aj cez 50% (áno, viac ako každý druhý zákazník po otvorení e-mailu sa na e-shop preklikne) a pri nepersonalizovaných je tento pomer atakuje hranicu 20% (z piatich otvorených e-mailov sa preklikne jeden zákazník).

Ozaj sa naši zákazníci nemajú čoho obávať, pretože automatizácia v tomto segmente má jednoznačne budúcnosť.

Výborne! Poďme na to

Ak máte e-shop ozvite sa nám a InteliMail si zamilujete


Integrácia a spustenie zadarmo
30 dní prevádzky zadarmo

Vyskúšať InteliMail Viac informácií

Staňte sa aj vy naším spokojným zákazníkom

+ mnoho ďalších e-shopov
InteliMail vnáša do marketingu e-shopov úplnú automatizáciu, ľahkosť, intuíciu, smart inteligenciu a neustále inovácie.

2024 © INTELIMAIL s.r.o. Všetky práva vyhradené.